Vilkår og betingelser

Foretaksinformasjon

Org.nr: 980 813 215

Bedriftsnavn: Bag&Beautiful AS – avdeling Dick&Daisy
Adresse:
Dick&Daisy Stavanger
Breigata 18
4006 Stavanger

Produktinformasjon og priser

Produktinformasjon

Vi digger hvert eneste produkt vi har i butikkene våre, mye fordi vi har jo valgt de selv..hehe.. Siden vi har så mye forskjellig, så finner du informasjon om hvert produkt når du klikker deg inn på det! Flere produkter har flere farger/lukter/størrelser, her er det bare å gå inn og se!

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader. I handlekurven og i kasse-visningen er total merverdiavgift spesifisert.

Forbehold

I skrivende stund er lagerstatus på nettbutikken lik lagerstatus i fysisk butikk. En sjelden gang vil dette medføre at kanskje noen kjøper varen du nettopp handlet på nett. Lageret vårt oppdateres hver dag, så dette blir nok ikke noe problem! Skulle det likevel skje skal vi ordne dette så godt vi bare kan!

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

Ekspedering av ordre

Vi behandler varer fortløpende og har Bring som vår eminente fraktleverandør! Har du Posten sin app kan du følge forsendelsen din hele veien gjennom. Du vil også få melding på SMS når varen er klar for henting eller om Posten ikke klarte å få pakken i postkassen din.

 

Leveranse

Vanligvis vil varene sendes fra oss 2-3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare vil vi kontakte deg på telefon eller e-post. Vi tar forbehold mot litt lenger leveringstid i høysesong (feks i slutten av desember). Maksimal leveringstid er 3 uker etter bestilling. Har du ikke fått varen til da har du som kunde rett til å heve kjøpet uten ekstra kostnader

Frakt

Vi sender varene via Bring. Vi har fri frakt over 1000,-! Ellers er det en standard fraktkostnad på 79,-.

Betaling

Oj oj, her kan du jammen betale med Vipps! Kult, ikke sant?! Bare følg instruksene på skjermen 🙂 Ellers er du også velkommen til å betale med Visa/Mastercard.

Personopplysninger

Vi behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) på dette nettstedet. Informasjonskapsler er små informasjonsfiler som blir liggende igjen på datamaskinen din for at tjenesten vår skal kunne fungere.

Når du som bruker besøker nettstedet vårt etterlater du deg elektroniske spor. Sporene dannes fordi din nettleser automatisk sender en rekke opplysninger til våre tjenermaskiner hver gang du ber om å få vist en side. Ingen av disse opplysningene vil bli brukt til å identifisere enkeltpersoner, med mindre du er innlogget.

Vi bruker disse opplysningene til å generere samlet statistikk om bruken av vårt nettsted. For å kunne analysere informasjonen benyttes analyseverktøyet Google Analytics, som er underlagt Google sine retningslinjer for personvern.

Kortinformasjon

Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av CreditCall, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Rutiner for retur av varer

Når du har handlet en vare hos oss får du en ordrebekreftelse på mail. Ta en grundig sjekk på denne for å se at alt stemmer! Skulle det likevel være en grunn for å sende varen i retur, se nedenfor:

 Retur:

Vi vil at du skal være helt fornøyd med kjøpet ditt! Er det noe som ikke passer eller varen ikke levde opp til forventningene kan du returnere varen til oss! Se mer info i mailen du fikk av oss med angrerettskjema.

NB: Strømpebukser og truser der forseglingen er brutt kan ikke returneres. Varer som lys og vaskemidler må heller ikke være synlig brukte om en skal returnere varen.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Legg ved bilder (minst 3) av feilen ved varen, nærbilder som viser fabrikasjonsfeilen/problemet med produktet, og ett oversiktsbilde. OBS! Dersom vaskeanvisning ikke er fulgt, varen er brukt unormalt mye eller ikke til egnet bruk, faller reklamasjonsretten bort.

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale returkostnaden og sende deg riktig vare, gitt at den fremdeles er på lager.

Angrerett

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet.

Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med vår kontakt- og foretaksinformasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.